PROJEKTŮM VĚNUJEME MAXIMUM

NAHRÁVÁNÍ

Věnujeme se sólovým interpretům, kapelám, ale i velkým hudebním souborům s množstvím vokálů a nástrojů. Pro NAHRÁVÁNÍ je možné využít dvě místosti – hlavní nahrávací místnost s příjemným dozvukem (5,5 x 5,5m), nebo menší „suchou“ místnost bez dozvuku (3,5 x 3,5m).

Kapela může nahrávat buď společně nebo zvlášť po jednotlivých nástrojích, vždy dle požadavků a možností kapely, příp. hudebního stylu. Je zde možná samozřejmě i kombinace obojího s tím, že do společně nahraného základu se dohrávají další (sólové) nástroje příp. zpěvy. Nahrávání bicích do několika desítek stop je pro nás samozřejmostí, na prvním místě je vždy daný hudební žánr a požadovaný výsledný zvuk. Pracujeme také se samply a MIDI. I akustické a elektrické kytary snímáme množstvím mikrofonů tak, aby bylo možno s nahranými stopami co nejlépe pracovat a kombinovat je.  Pestrost a plné spektrum nahraného materiálu je pro nás nutnost, které se držíme. Basovou kytaru nabíráme linkou, mikrofony, případně tyto techniky rádi kombinujeme. Dechové a smyčcové nástroje snímáme mnoha prostorovými i diskrétními mikrofony v závislosti na požadavku výsledného zvuku a daného aranžmá ve skladbě. Klávesové nástroje a vaše samply je možné kombinovat či doplňovat velkým množstvím kvalitních zvuků z našich zvukových knihoven (Cubase 7, Native Instruments).

MIX

MIX probíhá v režii (3 x 3m), kde je srdcem DAW Cubase 7 s množstvím nativních pluginů, např. Sonnox Sony Oxford, Slate digital či Native Instruments. Kombinací materiálu nahraného přes kvalitní nahrávací řetězec – lampové mikrofony (Rode NTK) → špičkový předzesilovač API A2D smíchaného v digitálním prostředí, které nám dává obrovské produkční možnosti  dosahujeme plné, věrné, moderní nahrávky.

MASTERING

MASTERING je finální úpravou nahrávky, která zajistí, že vaše skladba bude znít plně, dynamicky a hlasitostně srovnatelně na všech běžně používaných přehrávačích, multimediích apod. Při masteringu skladby vždy vycházíme z dané skladby, žánru, a požadavku klienta. Neděláme stejný mastering – výsledný zvuk pro písničkáře Honzu s kytarou a pro metalcorovou kapelu, která hraje na sedmistrunné kytary podladěné do H.